Jemput Sertai Blog Saya ;)

Rabu, 10 Jun 2009

Symbolisms at Casa

Setelah setahon bersama miss natalie dan tatkala musim cuti yg aku dh x tau nk watper, tetibe tgn ni gatal nk merapek kat rapu rapek. Kali ni aku nak merapek pasal simbol2 kat casa yg sempat aku singkap sepanjang aku menginap di sini. Bakar casa subang, bakar! bakar~!

1. Lift
- antigravity sauna box
- tin sardin

Tak dapat aku nk ungkapkan pengalaman naik lif kat casa. Dengan ini, aku isytiharkan, Lift Casa Subang sebagai tapak penggambaran terbaru untuk program Fear Factor. huh?
Kalo dh penoh, kehangatannya sampai tahap dewa. Sempat mandi lagi sebelom sampai tingkat 19. Kadang-kadang aku bayangkan lift ni macam tin sardin. Isinya datang daripada dak2 taylor's, kuahnya datang daripada peloh2 mereka. ........... Seb bek aku jenis yg tahan muntah.


2. P1 & G floor
-100 meters olympic tracks

Setiap pagi ada juaranya. Pemenang akan dihadiahkan dgn tempat duduk ketika dlm perjalanan menuju ke taylor's. Secara tidak langsung, Casa Subang telah melahirkan ramai atlet2 ternama yang mungkin akan mewakili Malaysia dlm Sukan Olimpik 2010 di Vancouver, CANADA. Haizz..Merapu-rapu~


3. Baju-baju putih.
-Makhluk asing.

Kesabaranku agak teruji apabila bertembung dgn baju-baju putih@nurses. Kalo terlambat turun nk p taylor, bermulalah episod mengira anak-anak tangga. Time balik pulak, jumpe dorang lagi. Pernah beberapa kali, aku sorang je jejaka dlm lift dan dikeremuni oleh makhlok2 berbaju putih serta antena pelik di atas kepala mereka. Timbul pelbagai soalan pelik dlm fikiranku, adakah aku telah terperangkap dlm satu dunia kecil yg aneh?, di mana penghuninya berbaju putih dan mempunyai sepasang antena? papew jelahhh


4. Anak tangga dpn swimming pool.
- tempat bertapa.

Aku x tau lah kenapa tempat ni jd tempat favourite tempat orang merenung masa depan. Tiap-tiap kali aku lalu ade je orang bertapa kat situ. Amat khusyuk sekali sambil menghisap asap 1001 toksik. Haizz..


Setakat ni jelah. At least ilmu yg miss natalie bagi dapat jugak aku apply dlm kehidupan seharian. salam.

3 ulasan: