Jemput Sertai Blog Saya ;)

Khamis, 25 April 2013

Masakan Saya

Entri kali ni saya ingin berkongsi sebahagian daripada masakan saya. Masak sendiri. Semuanya daripada scratch. Daripada dessert ke seafood, semua ada.Ada sebahagiannya merupakan resepi saya sendiri.

Masakan Ayam

Cheezy Flaky Crispy Chicken Breast. (Resepi Sendiri)

Rendang. Masak semasa rumah terbuka hari raya. Tetamu kata sedap.


 
Chicken Wings



Ayam Masak Black Pepper

Masakan Seafood

Sotong Kurita Masak Kicap

Kepah Masak Rempah da Serai. (Resepi Sendiri)

Kari Kepala Ikan

Ikan Masak Tiga Rasa

Kek, Kuih, dan Biskut.


Chocolate Moist Cake

Biskut Buah Hati (Resepi Sendiri).
 
Onde-Onde

Rojak. (Kuah dan Cucur tu Resepi Sendiri)


Masakan Daging

Daging Masak Merah

Lain-Lain

Nasi Arab

Fish and Chips

Nasi Goreng Udang

Nasi Goreng Pattaya

Nasi Ayam Penyet. (Resepi Sendiri)

Nasi Ayam

Nasi Lemak Sotong Kurita

Selain ni, ada banyak lagi masakan-masakan saya. Lain kali kalau rajin saya update lagi. =)

2 ulasan: